Werk efficiënt en netjes.
Youssra
-
meer dan 2 jaar geleden
Super aardig, meedenkend, eerlijk en goed in haar werk. Een fantastische ervaring! Ik ben vaste klant na mijn eerste behandeling.
Fatima
-
meer dan 2 jaar geleden
Mounia
-
bijna 4 jaar geleden
Altijd tevreden!
Fadoua
-
bijna 4 jaar geleden
Top kapper !!je hoeft niet veel te vertellen zodra ze je haren ziet weet ze wat ze ermee moet!!!
Zohra
-
bijna 4 jaar geleden
De beste kapster in amsterdam!!
Hajar
-
ongeveer 4 jaar geleden
De allerbeste en liefste kapster in town!
Chaimae
-
ongeveer 4 jaar geleden
Voor het eerst geweest en wat heb ik een fijne behandeling gehad. Zeer tevreden met het eind resultaat.
Y
-
ongeveer 4 jaar geleden
Super tevreden! Heel lekker rustig en 1:1 met de kapster. Lieve vrouw en fijn gevoel zou dit zeker aanraden heb na 10 jaar eindelijk een goede kapper gevonden waar ik tevreden mee ben! En de wierook was ook heerlijk ontspannend!
Indy
-
ongeveer 4 jaar geleden
Anastasija
-
ongeveer 4 jaar geleden