Sarah
-
ongeveer 4 jaar geleden
Sara
-
ongeveer 4 jaar geleden
Vaker mijn haar laten fohnen bij andere kapsters voor bijna de dubbele prijs en nooit heeft het zo goed gezeten als nu. Echt een topper!
Ikram
-
ongeveer 4 jaar geleden
Super tevreden!
Omaima
-
meer dan 4 jaar geleden
Vriendelijke en aangename jongevrouw die met al haar aandacht jou vertroeteld
Mounia
-
meer dan 4 jaar geleden
Ahsen
-
meer dan 4 jaar geleden
Altijd de beste service met een mooi resultaat dat dagen lang blijft!
Dounia
-
meer dan 4 jaar geleden
Besma is een leuke kapster, eerlijk en je krijgt echt het gevoel dat ze het beste voor je haar doet. Ik ga zeker bij haar terug.
Hoda
-
meer dan 4 jaar geleden
Klantvriendelijk en weet precies wat je nodig hebt zonder veel woorden te hoeven gebruiken. Een kapper die je blind kan vertrouwen!
Nihad
-
meer dan 4 jaar geleden
Ouiam
-
meer dan 4 jaar geleden