5.0
gebaseerd op 40 reviews
Sarah - ongeveer 4 jaar geleden
Sara - ongeveer 4 jaar geleden

Vaker mijn haar laten fohnen bij andere kapsters voor bijna de dubbele prijs en nooit heeft het zo goed gezeten als nu. Echt een topper!

Ikram - ongeveer 4 jaar geleden

Super tevreden!

Omaima - meer dan 4 jaar geleden

Vriendelijke en aangename jongevrouw die met al haar aandacht jou vertroeteld

Mounia - meer dan 4 jaar geleden
Ahsen - meer dan 4 jaar geleden

Altijd de beste service met een mooi resultaat dat dagen lang blijft!

Dounia - meer dan 4 jaar geleden

Besma is een leuke kapster, eerlijk en je krijgt echt het gevoel dat ze het beste voor je haar doet. Ik ga zeker bij haar terug.

Hoda - meer dan 4 jaar geleden

Klantvriendelijk en weet precies wat je nodig hebt zonder veel woorden te hoeven gebruiken. Een kapper die je blind kan vertrouwen!

Nihad - meer dan 4 jaar geleden
Ouiam - meer dan 4 jaar geleden