5.0
gebaseerd op 40 reviews

Super tevreden ze weet precies wat ze doet en ze werkt vooral heel schoon!

Hanane - ongeveer een maand geleden

Leuke dame, zorgzaam en professioneel

Rajaa - 4 maanden geleden

Topperd!

Ikran - 5 maanden geleden

Ik ben bij Besma geweest voor een knipbeurt. Ze nam haar tijd om mijn wensen te bespreken en mij goed te informeren over de verschillende modellen. Ze keek goed wat paste bij mijn gezichtsvorm en overlegde dit goed. Ze heeft ook precies gedaan wat ze had beloofd te doen. Ik ben zeer tevreden, kom zeker terug!

Maryam - 11 maanden geleden
Ariana - 12 maanden geleden

Topperrr wil nooit meer iemand anders

Sabrine - ongeveer een jaar geleden

Super goede service en ik ben blij met mijn haar

Maryam - ongeveer een jaar geleden
Seher - meer dan een jaar geleden

Besma is een fijn persoon, luistert naar je wensen en adviseert waar nodig. Ben blij met mijn nieuwe kapsel.

Dounia - ongeveer 2 jaar geleden

Top kapster!!!

Bouchra - meer dan 2 jaar geleden