Super tevreden ze weet precies wat ze doet en ze werkt vooral heel schoon!
Hanane
-
ongeveer een maand geleden
Leuke dame, zorgzaam en professioneel
Rajaa
-
4 maanden geleden
Topperd!
Ikran
-
5 maanden geleden
Ik ben bij Besma geweest voor een knipbeurt. Ze nam haar tijd om mijn wensen te bespreken en mij goed te informeren over de verschillende modellen. Ze keek goed wat paste bij mijn gezichtsvorm en overlegde dit goed. Ze heeft ook precies gedaan wat ze had beloofd te doen. Ik ben zeer tevreden, kom zeker terug!
Maryam
-
11 maanden geleden
Ariana
-
12 maanden geleden
Topperrr wil nooit meer iemand anders
Sabrine
-
ongeveer een jaar geleden
Super goede service en ik ben blij met mijn haar
Maryam
-
ongeveer een jaar geleden
Seher
-
meer dan een jaar geleden
Besma is een fijn persoon, luistert naar je wensen en adviseert waar nodig. Ben blij met mijn nieuwe kapsel.
Dounia
-
ongeveer 2 jaar geleden
Top kapster!!!
Bouchra
-
meer dan 2 jaar geleden