5.0
gebaseerd op 40 reviews

Super blij met mijn gefohnde haar!!!

Hajar - meer dan 4 jaar geleden

Top service, altijd tevreden. Mijn vaste kapster

Aisha - meer dan 4 jaar geleden

Hele goeie kapster, zal hier zelf vaker blijven komen. Ook raad ik haar aan bij andere!

Sarah - meer dan 4 jaar geleden

The best there is!!!

Najat - meer dan 4 jaar geleden

Topper. Mijn haar prachtig geknipt en geföhnd.

Firdaouss - meer dan 4 jaar geleden

Top kapster!!

Samira - meer dan 4 jaar geleden

De beste kapster in Amsterdam and tevens de enige die ik vertrouw met mijn haar! Dank Besma dat je me altijd zo mooi laat voelen 💜

Hoda - meer dan 4 jaar geleden

Super blij met het resultaat waar ooit de liefde voor blond vijf jaar geleden begon, vandaag vijf jaar later And we gonna back to blond again! Besma de eigenaresse en haar team maken van elke kleur en elk kapsel een waar kunstwerk!

Naima - meer dan 4 jaar geleden

Top top!!

Imane - meer dan 4 jaar geleden
Dilan - meer dan 4 jaar geleden