Super blij met mijn gefohnde haar!!!
Hajar
-
meer dan 4 jaar geleden
Top service, altijd tevreden. Mijn vaste kapster
Aisha
-
meer dan 4 jaar geleden
Hele goeie kapster, zal hier zelf vaker blijven komen. Ook raad ik haar aan bij andere!
Sarah
-
meer dan 4 jaar geleden
The best there is!!!
Najat
-
meer dan 4 jaar geleden
Topper. Mijn haar prachtig geknipt en geföhnd.
Firdaouss
-
meer dan 4 jaar geleden
Top kapster!!
Samira
-
meer dan 4 jaar geleden
De beste kapster in Amsterdam and tevens de enige die ik vertrouw met mijn haar! Dank Besma dat je me altijd zo mooi laat voelen 💜
Hoda
-
meer dan 4 jaar geleden
Super blij met het resultaat waar ooit de liefde voor blond vijf jaar geleden begon, vandaag vijf jaar later And we gonna back to blond again! Besma de eigenaresse en haar team maken van elke kleur en elk kapsel een waar kunstwerk!
Naima
-
meer dan 4 jaar geleden
Top top!!
Imane
-
meer dan 4 jaar geleden
Dilan
-
meer dan 4 jaar geleden